ترفندهای عجیب و غریب مهران مدیری برای فروش فیلمش
داستان رکوردهای عجیب و غریبی که عوامل فیلم «ساعت پنج عصر» ساخته مهران مدیری، اصرار دارند شکستهاند در نوع خود بینظیر است.
عنوان بعضی از این رکوردها چنان خلاقانه است انگار از آیتمهای «ساعت خوش» کش رفتهاند: «رکورد بیشترین تعداد سانس در یک سینما، رکورد بیشترین فروش اینترنتی روز اول اکران یا خنده دارتر از همه رکورد بیشترین حضور هنرمندان شاخص در اکران افتتاحیه یک فیلم که معلوم نیست تا پیش از این دست کدام فیلم بوده که ساعت پنج عصر آن راشکسته است، یا اینکه در افتتاحیه قبلی چند سلبریتی بودهاند که حالا فیلم اول مهران مدیری آن را شکسته است؟!
این رکوردسازیهای بیفایده که پیداست فقط برای فروش بیشتر فیلم پرورانده میشود از سوی مهران مدیری عجیب به نظر میرسد. او با سابقه روشنش در تلویزیون نیازی به خلق حماسههای دروغین ندارد، همگان میدانند کار او با اقبال مردمی مواجه خواهد بود و نیازی نیست چنین آسمان ریسمانهایی برای جلب توجه افکار عمومی ساخته شود.
تجربه فروش در ایران ثابت کرده مردم ما همچنان از طریق تبلیغ کهن چهره به چهره، جذب یک فیلم یا تئاتر میشوند و دهها بیلبورد و آنونس تلویزیونی یا همین آمارهای سرخوشانه فروش که از سوی دفاتر پخش تنظیم میشوند نقش چندانی در جذب مشتری ندارد. از همین رو حیف است مهران مدیری که یک سالی هست روی آنتن تلویزیون استندآپ کمدی اجرا میکند و در مذمت دروغ و مجموعه اخلاقهای ناپسند پیش روی مردم ژست عاقل اندر سفیه میگیرد برای چهار بلیت بیشتر تن به چنین فرافکنیهای نخ نما شده دست زند.
البته این روزها اینفوگرافی جالبی از سوی تیم کاری مهران مدیری در فضای مجازی منتشر شده که با همین نگاه رکوردسازی زندگی نامه هنری او را ورق زده است؛ شاید این اینفوگرافی تلنگری ست که واقعاً مهران خان مدیری دوست دارد از این طریق برای خود تاریخ بیافریند، گویا عنوان ستاره کمدی تلویزیون پس از انقلاب، او را اقناع نمیکند و میخواهد رکوردهای جهانی داشته باشد!
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰